tirsdag 14. april 2009

Go the distance?

I dag var det kalrt for prøvespill-forum blandt skolens brass studenter. Det var "obligatoriske" verk på repertoaret og Franz Joseph Haydn skulle være min venn.

Startet dagen men å fylle ut valgfag for neste termin + klargjøring av diverse stipender for bidrag til Orkester Norden som jeg skal være med på i sommer. det blir artig!

så bar det i hu og hast til skolen for å ha innstudering med Magnus (min pianist). Dette gikk bra og jeg kjente meg klar for prøvespillet som skulle holde hus 6 timer senere.

Her i mellom reiste jeg hjem og små pusslet litt, som for eksempel å arrangere "Buglers Holliday" for 8 trompeter (ettersom vi skal ha trompet ensemble konsert den 12 mai på skolen!)

Så var det dags, 2 pølser i brø og en fullkorns Billy's Pizza på styrten før jeg igjen gikk til skolen.

Jeg gikk inn for å vinne og gjennomførte med glans (synes jeg nå selv i allefall!) Var så fornøyd att jeg øvde ett par timer og er stor fornøyd med dagens innsats! Bra jobba Bjørn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Tilpasset søk